Pytania i odpowiedzi

1.Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Czekamy 5 dni roboczych na zaksięgowanie wpłaty
Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane i w razie potrzeby należy je złożyć ponownie

2. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Odbiór osobisty jest możliwy, prosimy o wcześniejszy kontakt.
tel. 519 511 938
psiskleppl@gmail.com
ul.Kurkowa 7, 62-002, Złotniki

3. Jak mogę wymienić towar?
Należy zwrócić do nas produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem wymiany
Pobierz formularz wymiany

4. Nie wyświetla się rodzaj wysyłki, co zrobić?
Najlepszym wyjściem będzie zarejestrowanie konta w serwisie psi-sklep i podanie swoich poprawnych danych do wysyłki, system zweryfikuje dokąd mają zostać wysłane zakupy i zaproponuje opcję wysyłki. Jest to spowodowane ograniczeniem wysyłki w niektóre miejsca na świecie.

5. Po dokonaniu zakupów, przy użyciu systemu dotpay i powrocie do sklepu wyświetla się napis “Checking payment status…”.
Jest to spowodowane skryptami, takimi jak website blocker, czy ad blocker itp. Jeżeli jednak dokonałeś przelewu, Twój status w systemie jest oznaczony jako zapłacony, a przesyłka zostaje realizowana. W przyszłości ten błąd nie będzie się pojawiał.

6. Zarejestrowałem konto, podałem dane do wysyłki, ale nie wyświetla się opcja zapłaty.
Tak jak w pkt.5 może to być spowodowane skryptami, jakie Twoja przeglądarka ma wgrane. Spróbuj dokonać zakupu z innej przeglądarki lub skontaktuj się z nami. E-mail: psiskleppl@gmail.com

 

Psi-Sklep Newsletter

Dzięki!